Daj się znaleźć dzięki nowoczesnej platformie, stworzonej z myślą o małych przedsiębiorcach, świadczących lokalne usługi oraz zleceniodawcach, poszukujących fachowców. Wystarczy kilka prostych kroków, aby w szybkim czasie rozwinąć potencjał swojej firmy.

Rejestracja w systemie

Fachowcy, którzy chcieliby pozyskiwać klientów poprzez platformę Askberry.pl, mogą całkowicie za darmo założyć swój profil. Wystarczy podać imię i nazwisko, wskazać obszar działalności oraz świadczone kategorie usług. Na tej podstawie system będzie wyszukiwał i wysyłał ogłoszenia klientów, pilnując, aby każdy specjalista otrzymywał tylko te, powiązane z zakresem jego usług. Ważne jest, aby profil był wypełniony wszelkimi informacjami, jakie mogą być przydatne dla zleceniodawcy. Warto zatem stworzyć swoje portfolio, wprowadzić doświadczenie oraz informacje o sobie, a po zakończeniu współpracy, poprosić klienta o wystawienie opinii.

Nawiązywanie kontaktu z klientem

Po otrzymaniu powiadomienia o zleceniu, specjalista może skontaktować się z klientem bezpośrednio. Każdy kontakt do klienta, którego zleceniem usługodawca jest zainteresowany, wiąże się z drobną opłatą, dlatego warto dokładnie zapoznać się z jego oczekiwaniami. Pomoże w tym ankieta, wypełniana przez osobę, poszukującą wykonawcy, w której znajdują się szczegółowe pytania, dotyczące zlecenia. Rozpoczynając kontakt z klientem, warto dokładnie się przedstawić i starać się stworzyć profesjonalną relację już od samego początku. Standardowa wiadomość wysyłana masowo do wszystkich użytkowników może być w tym przypadku niewystarczająca.

Właściwa komunikacja

Na każde ogłoszenie może odpowiedzieć maksymalnie 5 fachowców, co zwiększa ich szanse na otrzymanie zlecenia. Jak wyróżnić się spośród konkurencji? Najlepiej upewniając się, że wiadomość odpowiada na konkretne potrzeby usługobiorcy i zawiera wstępną wycenę zlecenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *